неделя, 22 септември 2013 г.

¤ Things that I adore and more¤ part 1

В тази статия реших да споделя какво обичам.
- обеци - притежавам над 50 чифта обеци със сигурност. Колекционирам си обеци от последните 3 години, от дълги и масивни, до малки почти незабележими камъчета.

- палта и шлифери - направо ги обожавам <3 седят изключително елегантно, женствено и мистериозно, което аз най - много обичам ^^ За мое голямо съжаление имам само 3 палта и 3 шлифера, но след 10-тина години може би ще им увелича бройката.


- ризи - пак от 3 години на сам си купувам само ризи, харесва ми как ми седят и са ми доста комфортни :)

- да си рисувам сама дрехите - когато имам време си рисувам някаква определена дреха и после се ровя в списания Бурда, за да намеря същата кройка или поне подобна за да мога да си ушия нещо подобно.

- сака - обожавам начина, по който саката ми седят с ризите ми, и комбинацията им с шлиферите ми ^^

- голями чадъри с извити дръжки <3 От нещата, които до сега сте прочели може да предположите, че съм изгледала твърде много детективски сериали/филми, и няма да сгрешите.

- топъл чай, с бисквитка на края на чинията + приятна компания и тема за разнищване

- Меки и сладки пуловери, напоследък доста ги харесвам, но за жалост не съм си купувала нито един

- Castle <3 

- This song:

- Дълги разходки, с още по - дълги разговори (с един определен човек)
- Дълги разговори за някакви психологични открития и наблюдения, и как можеш да разбереш хората от няколко погледа, или как можеш да накараш всеки да изплюе камъчето.
- Разговори с най - добрата ми приятелка над чаша кафе 

- Моментът, в който всичките ти приятели схващат шегите ти и се смеят с теб, защото ги намират за забавни, а хората от страни ви гледат, като полезни изкопаеми :D
- Да си карам колелото ^^

- Да тичам и да слушам музика
Сещам се и за други неща, но ще ми отнеме цяла вечност да намеря подходящи картинки и за тях ;p

2 коментара: