понеделник, 9 септември 2013 г.

C'est une belle journée

Напоследък започнах да свързвам разни миризми със стари спомени. Едно от най - хубавите ухания за мен е това на шоколада, или когато се пекат сладки, цялата къща ухае на шоколад, канела, карамел, и тези миризми смесени ме карат да затворя очи за малко и да вдишам дълбоко, сякаш на този свят няма нищо по - хубаво от това. Е, освен някой мъжки парфюм, върху някой определен човек.. Но това е нещо друго.
Реших да споделя, кои са любимите ми парфюми и защо ги харесвам:
Последната една година съм използвала няколко видя парфюма, първият за който ще разкажа е La vie est belle на Lancome...
 В този парфюм се влюбих от пръв тестер, както бих казала :D За мое голямо съжаление си останах само с тестера, понеже не успях да го намеря на приемлива цена. Самия парфюм има уникален аромат, който седи в продължение на доста време. На мен лично ми пасва идеално, и мога да го нарека парфюм за специални случай, защото е наистина зашеметяващ.

Следващия парфюм, който ползвам е Little Red Dress от Avon.
Не знам защо но обичам са съчетавам цвета на парфюма с цвета на дрехите, които съм облякла, някаква моя малка странност е. Слагам си от този парфюм когато съм облечена с нещо червено, черно, жълто дори, е не винаги когато съм с тези цветове слагам от този парфюм. Правя си някакви странни асоциации :D За жалост не е толкова траен, както почти всички парфюми на Avon.

Следващия парфюм, който съм преполовила е Acqua di Gioia на Giorgio Armani.

Това е един уникален парфюм, не веднъж са ми казвали, че ухая много приятно, но самия парфюм има един специфичен аромат, доста свеж, сякаш се намираш в тропическа гора след дъжд и слънчевите лъчи се проникват между дърветата. И го препоръчвам с две ръце и два крака!

Попълнението ми от началото на лятото е City Rush от Avon:

Този парфюм е малко по траен от Little Red Dress и според мен ухае на вишни, късните леко хладни часове на лятото, когато разговорите са толкова приятни и лека нотка от уюта на планината. Отлично се сливаше с летните ми разходки из малките улички в центъра на София.

А последната ми придобивка за есента е Flower на Hilfiger.

Самия парфюм мирише на захарен памук, има една сладка не натрапчива миризма, а сладката му лилава опаковка с цвете на капачката го прави да изглежда страшно сладък. 

И това са парфюмите, които в момента ползвам. Ще гледам в следващите години да допълвам колекцията както мога. ^^





4 коментара:

  1. Изглеждат супер привлекателно, чудесен пост... Аз бих ти препоръчала Love Potion на Oriflame - основната му съставка е шоколад и ухае божествено на него, опаковката е много интересна и изискана. Има също нотки на пикантен джинджифил и разцъфнал какаов цвят. Влюбих се в него от пръв каталог :D Подариха ми го и сега ми е един от любимите аромати!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти! Радвам се, че ти е харесал ^^

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни парфюми!Макар червената рокля да не е много траен, поне за мен:)

    ОтговорИзтриване
  4. И за мен не е траен, но си го нося в чантата ^^

    ОтговорИзтриване