понеделник, 23 септември 2013 г.

(TAG) The Versatile Blogger Award


Благодаря на Преси(La foi en vous) за номинацията :3
Номинирам:
~ Dahlia ~
Горски мъх
http://evdemonia.blogspot.com/
ВеСеЛиНа
Elly's World
Изгубена в мечти
Тъжната страна на живота
Опитайте
Наслада с Катерина
Илюзии и слънчогледи
In my courtyard
Just Another Dream Chaser
Mannierox

7 неща за мен, които се предполага, че никой не знае:

1. Винаги когато се отказвам от нещо, спирам да вярвам в него или го отричам то се случва, не знам какъв е този късмет, който имам, но абсолютно винаги се случва така. Преди някакво известно време тъкмо се бях отказала от любовта, и си бях наумила, че явно не ми е писано да съм щастлива и нещата се промениха. 

2. Мога да поддържам връзка с даден човек, без никой дори да подозира за това, не защото се крия или нещо подобно, а просто защото винаги когато се намеси още някой и всичко се прецаква, а и да си кажа има нещо много хубаво в тайните връзки. Пък и не съм от хората, които обичат да уведомяват целия свят за нещата, които правят. Ако няма мистерия, не е интересно.

3. Много малко хора знаят, че си водя блог, от познатите ми съм сигурна, че никой не го чете.

4. Всестранно развита личност съм, понякога хобитата ми до такава степен се различават, че гранича с шизофрения :D От дялкане на фигурки от дърво, правене на глинени животни, минавайки през корейска, италиянска и българска кухня, та чак до бродиране, плетене и правене на бижута. Аз съм многофункционална! 

5. Имам много добра фотографска и слухова памет, мога да цитирам разговори от преди 5-6 години, и дори да кажа с какво са били облечени хората. За това, когато някой ме лъже или отрича нещо винаги мога да извадя солидни доказателства и да му докажа, че греши. А в случайте, в които някой ме лъже, просто да си извадя заключенията и да преценя човека.

6. Повечето хора ме мислят за човек с едва ли не широки пръсти, но си нямат и на идея колко всъщност съм стисната, и как обичам да спестявам. :D Но пък хубавото на това да спестяваш е, че въпреки, че не си позволявам някакви неща на секундата, понеже нямам достатъчно пари, ще си ги позволя след време, когато спестя достатъчно. Пък както се казва, хубаво е да имаш пари за черни дни.

7. Ако някой е останал с илюзията, че ме познава, може дълбоко да го разочаровам, защото не ме. Във всеки един миг на мен може да ми хрумне коренно различно нещо, да си събера багажа, да сменя града, да прекося океана за да стигна на друг континент. Хората, които си мислят, че ме познават далеч не ме познават, защото всеки вижда това, което иска, и всеки си прави някакви планове на чужд гръб. Днес съм такава и съм тук, утре съм събрала кураж и съм направила немислимото. ;)



Няма коментари:

Публикуване на коментар