сряда, 23 октомври 2013 г.

Step 1

И така преди няколко дни бях написала, че започвам нещо ново. Определено не е, като да си дам шанс да започна наново и начисто, но е close enough.
Като за начало си направих The 5 year goal plan:
Последван от Projects by Month, Weekly Routine, Monthly Routine и Weekly Meal Plan и разбира се Fitness plan.
Projects by Month представлява какво искам да постигна до/по време на определен месец.
Weekly Routine определено ще ми опрости живота, като си казах какво ще правя всеки ден в продължение на седмици. Ще ви дам примери + ще включа и Monthly Routine:
Понеделник: Мога да ям натурален шоколад с лешници + всеки първи понеделник от месеца ще си правя нещо сладко (сладки, торта...) Пазаруване за цялата седмица продукти въз основа на списъка, който ще правя всяка неделя :)
Вторник: Спорт - 4 пъти в седмицата(тичане, упражнения, йога, пилатес, плуване - каквото ми се иска, стига да го правя)
Сряда: Имам отново спорт.
Четвъртък: Спорт + ден прекаран на течности(чай, вода, фрешове, смутита и прочие)
Петък: Веднъж седмично сама или с приятна компания ще излизам да се черпя по едно кафе, следобед прекаран в спокойствие, позитивна енергия и интелигентни разговори.
Събота: Спорт, ден за пускане на пералня + чистене + учене
Неделя: Ден за релаксация + четене на книга, може и някое пътешествие евентуално, домашни разкрасителни процедури (маникюр, педикюр, маски за лице) Всяка неделя ще се решава менюто за следващата седмица (Weakly Meal Plan)
Веднъж месечно ще ходя на ново място :) И задължително всяка седмица ще тренирам 4 пъти по минимум 30 минути :)
Разбира се и ежедневното ми приготвяне на храна, чиято цяла стойност не надвишава 1 600 калории на ден. Сега остава само да почна да си разделям порциите в пликчета и кутийки и всичко ще е точно ^^
Почнах да живея изключително здравословно, вече 6-ти ден, и преди живеех здравословно, но не чак толкова.
Може да съм луда, но поне имам план :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар