сряда, 5 юни 2013 г.

Never be a right time

И като се замисля с колко съм се съобразявала и съм пренебрегвала собствените си желания заради други. Ако тръгна да слушам всички, то правилното време никога няма да настъпи за да постигна това, което искам. А аз определено съм човек, който постига нещата, които иска. И сега на останалия свят ще му извикам едно голямо МИ НЯМА ПЪК!
Ще си правя каквото искам, дори да ме обвинят, че се държа дребнаво, детински, гадно, злобно, грубо. Аз съм си в правото да искам най - доброто за себе си.
И точно това ще направя. Както винаги съм го правила, както ще продължа да го правя. Вярно, че мисля повече, но накрая винаги взимам решението, което ме направи доволна, пред това, което ще направи другите доволни. Ако смятам да живея за да угаждам на другите, то по - добре изобщо да не си правя труда да живея. Все пак, ако някой толкова държи на мен ще се задържи в живота ми, няма да си тръгне. Както сама се убедих, то накрая се показват хората, които са ти приятели. Рано или късно всичко се разбира.
Сега със здраве! И лека вечер!

Няма коментари:

Публикуване на коментар