вторник, 7 август 2012 г.

Винаги можеш да получиш това, което искаш

Винаги можеш да получиш това, което искаш, стига да го искаш достатъчно силно.
Почти винаги получавам нещата, които искам и които са свързани предимно с мен. Намислям си нещо и работя упорито да го получа. Минават месеци, може години, но получавам това, което искам и знам, че съм си го заслужила. Преди 12 месеца бях изключетелно ядосана и постнах една картинка 'Още 12 шибани месеца и се махаш', беше някъде края на Август. Сега почти 12 месеца по - късно мечтата ми се сбъдна. И всички могат да вървят по - дяволите. Колко ми улекна, след като го казах.
Днес опаковах багажа си, е поне част от него, имам още неща да напъхам, но куфара ми се пръска по шевовете, ако го отворя няма да мога да го затворя, как ще го нося и аз не знам ще го търкалям. Мечтая за европейски пътища, нали се носят слухове, че са равни?
Знам, че времената за мечтателите са трудни, но трябва да се борят за мечтите си. Ако желаят нещо нищо не бива да ги спира пред целта им. Просто никога не бива да се отказват, не бива. Ако се откажат няма какво да спечелят, а ако продължат да се трудят може и да спечелят нещо.
Кой знае? Всичко е толкова временно. Света е временен, хората са временни, аз съм временна. И пак всичко опира до време.. и пари.
Не си представям да прекарам още една година в България. Не си представям и още един месец, има хора, които ще ми липсват, а за други ще съм благодарна, ако не ги срещна през остатъка на живота ми.
Впускам се в този водовъртеж. Нови места, нови хора, нов манталитет, ново обкръжение, нов гардероб, нови мечти и приоритети. Всичко ново, само аз съм стара, но се впускам в преоткриване на себе си и сбъдване на мечтите ми.
Ще е трудно, но не съм от хората, които се отказват лесно. Самия старт на това пътешествие е такъв, мечтаех за него от изключително много време и се надявах да се махна и когато ми се подаде възможност я грабнах с всички сили и не смятам да я пусна.

А на останалите мога да кажа само едно не се отказвайте от нищо, което значи нещо за вас, дори за другите да е маловажно или да ви смятат за луди заради желанията ви, просто се борете и преоткривайте себе си.
 Поздрав :)

4 коментара:

  1. Моята песен <3 Good luck, baby, просто знам, че ще е с теб!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Въртя я тази песен от няколко дена <3

    ОтговорИзтриване
  3. Успех желая. Дано там намериш всичко, което мислиш, че средата ти взема;)

    ОтговорИзтриване
  4. Дано, мерси за успеха, ще ми трябва :)

    ОтговорИзтриване