четвъртък, 1 септември 2011 г.

Welcome September.. you are my favorite ♥

Септември започва малко натоварващо... Едно 5 днeвно пътуване, като почти през цялото време ще съм на път, но толкова се радвам. Този път ще заложа на сака, не на куфара :D:D
И ще хвана влака, а не автобуса.. Да видим какво ще стане, защото не съм се возила на влак от 2002 година и спомените са ми прекалено мътни. Когато се върна на 7 ми действителността най - вероятно ще се опита да нахлуе рязко в мечтите ми, но какво пък, не е като да не съм свикнала.
Август ще ми липсва. Месеца през който прекарах най - якото си море, месеца през който НЕ успях да се влюбя... О, да ще ми липсва, но пък за сметка на това снимките и спомените са толкова пресни, като вчера.. Като ясен ден!
...If you fall for me, I'm not easy to please...
Просто ще ти разбия сърцето, в действителност така ще се случи с всеки дръзнал да се влюби в мен, не защото съм гадна, а защото в моя живот няма място за любов...
Злопаметна съм. И това е едно от най - добрите ми качества, хората могат да се радват, че не съм отмъстителна и че ми минава бързо, защото иначе щях да бъда... Да кажем просто, че ако сега мислят, че гледам лошо, то тогава биха минавали на отсрещния тротоар.
Whatever...
Влака ми е рано сутринта... Петък - Пловдив, за събота и неделя не ми е много ясно дали ще седя в Пловдив или някъде другаде, но както и да е... Във вторник ще съм пак на линия, след понеделник :D
Ще прекарам време с любим човек, а именно братовчед ми! ^.^ Пак ще има простотии, но това е просто неизменно при нас и нашите изцепки.. Все пак нали той е големия, а аз малката, но идеите винаги са мой :D Ама така е, като държи да ми угоди, все пак съм неговата малка сестричка... ^.^
И въпреки, че преди няколко дена се бях разстроила, което при мен не е това, което е при останалите.. Иначе казано 10 -те минути, в които ми беше гадно и ядосано написах предишните 2 статии, но това не ми попречи да завърша месеца само както аз си знам [party]
Най - важното нещо за един човек е да бъде себе си, да се харесва и да се обича, останалите хора са просто временна публика!!



Неща, които направих през изминалите 8 месеца:
● Не се влюбих в никой от мъжки пол
● Написах 2 романтични бози :D:D:D Завърших ги, това е най - важното!
● Не си прецаках лятото
● Отидох сама до морето
● Отслабнах, и продължавам да отслабвам :D
● Станах забележима, вече не съм невидима
● Затвърдих позицията си на фотограф
● Научих се да отдрязвам хората по мило, защото бях прекалено груба преди
● Не успях да се разплача
●● И затова се сещам.. Ще добавям в списъка пак, ама към Декември! <3
Приятни 5 дена, без моята компания.. И не забравяйте в кафето е силата !! :D:D

3 коментара:

  1. "Не се влюбих в никой от мъжки пол"

    А от женски? ;ДДД

    ОтговорИзтриване
  2. Тя се е влюбила в себе си и е сложила началото на един доживотен романс :))
    Приятно изкарване, искам снимки :р

    ОтговорИзтриване