петък, 23 септември 2011 г.

НЕ СЪМ БЮРО СПРАВКИ!!! АааААааааа!!!


Не съм! Хубаво умна съм, знам много неща и за много неща съм осведомена, дори за такива, за които предпочитам да не съм осведомена... Но по дяволите, хора! Мамка му стара.. Съобразявайте се малко.. Все пак какви са тези тъпи въпроси, които ми биват зададени.. Еди - кой си филм имал ли субтитри?! Че от къде да знам по дяволите?! Не получавам информация от горе... По колко пари върви лука на килограм... Защо еди- кой-си няма да ходи еди-къде-си.. Защо в Тутракан няма ледена пързалка?! ... И боже...боже...боже.. Купища въпроси на които аз привидно имам саркастични отговори, но не ги използвам, защото пак ще кажат "Е я тая грубиянка, да не я попита човек нещо"... Дали от Speedy ще ми доставят книгата на време, а дали ще ми уцелят адреса.. Как ти доставиха книгите на теб?!.. Чела ли си книга подобна на Братството на черния кинжал, само където по добра и по кратка, защото това все пак са толкова много книги....
И след всички въпроси които ми биват зададени на ден ми идва да крещя 'НЕ СЪМ БЮРО СПРАВКИ!!!'.. Защото съм на косъм да почна да си отговарям на телефона с 'Бюро справки, моля, какво ще обичате?'
И разбира се, момичето което ми задава най - абсурдни въпроси от както се знаем:
Тя: Абе да те питам гледах някакви екскурзии до Дубай за 1000лв, което ми е странно. Дали не е измама?
Аз: О, не знам. Може да не е.
Тя: а и да те питам друго мога ли да отида на екскурзия сама, или с приятели без група и агенция?
Аз : защо да не можеш?
Тя : ми не знам. чудя се. няма ли да излезе по евтино?
Аз : с група винаги излиза по евтино :D
Тя : с група смис и агенция ли?
Аз : е не знам все още не съм отворила тур агенция за пътешествия...

She is going to kill me... Бавно, брутално и мъчително.. Ще почна да отговарям на въпросите им с НМЗ - не ме занимавай!

Тя : а друго да те питам, аз мога ли да си отворя сметка или к'вото е там и да си внасям пари в банка.. и после да си ги изтегля?
Аз : можеш, ама трябва с родител да си я отвориш :D
Тя : и то ако внеса примерно 300лв.. някъв процент трупа ли се с времето? и като внасям още?
Аз: ами имаш лихва, зависи каква сметка си откриеш има най - различни...

Е, това не е всичко, но просто не мога да помня всички глупави въпроси, които ми задават хората... Направо се състезават :D

6 коментара:

  1. Хаха, явно нямаш подход, защото грубостта не винаги помага да спрат да ти досаждат. ;-) Хаха, трябва да те запозная с "брат" ми! :-D

    ОтговорИзтриване
  2. Е, аз не изгрубявам... Избивам го на сарказъм :Д

    ОтговорИзтриване
  3. Хе-хе, това го помня. Но трябва да помислиш за сексиция в блога "Какво ме питат" :D ще пада смях :)

    ОтговорИзтриване
  4. Да, хората ще почнат да ми се засягат :D

    ОтговорИзтриване