сряда, 16 юли 2014 г.

Who am I? (vol. 1)

Коя съм аз... Не, не почва поредния епизод на Gossip girl, дълго време мислех дали блога ми ще се промени, ако кажа коя съм или просто трябва да запазя мистерията възможно най - много.
Оказа се, че не било толкова трудно да се разбере коя съм. Преди няколко месеца, може би два дори бях "разкрита", което в интерес на истината ме зарадва. 
Все още бях достатъчно интересна за да може някой да почне "разследване" в търсене на това кой седи зад името The Woman.
Ами аз седя, това е било единственото място за последните години, в което съм била откровенна, напълно! Както със себе си, така и с всички, които са искали да го прочетат. 
Може би понякога съм била по - груба от очакваното, по негативна, но понякога второто ми е име е Меланхолия. Първото ми име беше Mistery Writer, после се прекръстих на Dreamer, а сега съм просто The Woman... 
Жената, която може да каже всичко и най - вече й стиска да го направи, но повече ми стиска да го напиша тук от колкото да го кажа, защото на хартия е толкова по - лесно, толкова по необременено. 
Но приключих с това да чакам да ми се отдаде лист хартия за да кажа какво ми е. Също така приключих с това да се крия зад The Woman понеже зад това име няма отговорност, която трябва да нося.
Определено е по - трудно от колкото си го представях, така да си кажа коя съм, за какво мечтая и за какво се боря... Може би защото сама себе си обърквам, може би защото го правя повече от колкото искам. 
Но това съм аз. 
Никога не съм си водила дневник, само тук. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар