вторник, 29 юли 2014 г.

The Island

В момента живея на един остров. За да стигна от града, в който живея до острова трябва да хващам 2 автобуса и един Кораб. И тъй като работя на острова ми се налага да оставам там. Не е лош, има си огромна плажна ивица, а самото градче е като спряло във времето. Повечето къщи и сгради са строени преди 200 -300 години, а най - старата сграда е строена 1200 и някоя, не помня точно.
В точно този момент отново съм на лодката, днес ми е единствения почивен ден в седмицата, и като такъв мислех да не правя нищо и да лежа цял ден, но се събудих и когато интернета не успя да ми зареди дори гугъл си събрах нещата и реших да се прибера вкъщи, макар и за по малко от 24 часа за да имам нормален интернет.
В последно време имам чувството, че интернета е най - хубавото нещо, което ми се е случвало. Живота ми се върти около работата ми, и съм съобразила всичко с нея.
Времето на този остров имам чувството, че е спряло. Но може би е защото аз съм спряла, спрях да правя много неща, като да очаквам, да се надявам и реших да се боря за това, което е важно и най - вече за това, което искам.
Та може би времето ще тръгне отново, и то много скоро.
А аз ще плувам от бряг на бряг, докато не видя всички брегове.
Защото това искам в крайна сметка.
Да видя всичко.
Да знам всичко.
Да мога всичко.
И мисля, че се справям.

Няма коментари:

Публикуване на коментар