петък, 31 май 2013 г.

The way I figure it, everyone gets a miracle.

Вярно е, че не съм, като всички останали, дори не се старая да съм, като тях, защото съм лимитирана колекция, но и аз си искам моето чудо.
Искам го! И не съм съгласна, че цял живот ще ми се налага да избирам едно пред друго, ами няма пък! Искам всичко, и ще намеря начин да го получа, без значение за какво се отнася. Винаги намирам начин и винаги постигам това, което искам. Знам, че съм упорито говедо, но тъкмо това ме прави различна от останалите. Аз няма да се откажа, дори всички вече да са се върнали в изходна позиция. Аз няма... Винаги тръгвам, когато другите спират, на пук на тях, за да им покажа как се прави и защо не им се получава.
И този път не е различно.
Ще ми отнеме някакво време, не знам колко, но ще направя всичко, за което мечтая и ще постигна всичко, което искам.
Просто защото съм аз. И само защото се отнася за мен. А щом аз съм намесена в картинката, то невъзможните неща ще станат възможни.
Може би не днес, може би не утре, но ще станат. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар