събота, 19 януари 2013 г.

Поредната, сред многото

Настъпи и поредната година. И поредния ми пост.
Напоследък си задавам много въпроси. Повечето са безсмислени, но аз не знам защо намирам дълбок смисъл в тях.
Някога да сте намирали някой, който ви напомня изключително много на вас самите?! А дали това, което виждате не е собственото ви отражение или чувството, което е останало у вас?! Или може би този човек наистина прилича на вас? На едно отминало "вас". На едно подминато, забравено и погребано "вас". Ами, ако е така?
А какво ще стане, ако намирате себе си, когато сте с този човек. Или просто намирате бряг?
Колко време ще ви трябва да си тръгнете от този бряг, който вече е бил зает от някой друг преди вас и в момента вие сте излишни?
Нима някой може да ми даде отговори на всички тези въпроси.
Питам се аз ден след ден, но не откривам... реален и смислен отговор.
Ами.. ако всичко е само в моята глава?!
Тогава КАКВО?!
И ето пак стигам до улицата "аз не мисля, че живея, аз просто съществувам".

Няма коментари:

Публикуване на коментар