петък, 15 юли 2011 г.

I am only one ...

Сама съм тук и никой не е останал да бъде герой. Самата аз не съм герой, няма й да бъда. Аз съм едно момиче с убийствени мечти, или самоубийствени... Което може да живее и без любов. Живее се, не е болка за умиране. Не ми пречи.
Тази приказка е леко изкривена, гадна и мрачна, също като моя свят бездънен. Падам в бездната, само падам, падам и падам.. Да си кажа уморително е да не виждаш слънцето от толкова много време, макар да имам просветления понякога.
Например днес, беше изключително светъл ден, докато в края на деня не се почва същата песен... И съм изморена от това. Нетипично за мен пиша разплакана, макар никой да не вижда това, няма кой да го види... Или по точно крия се добре.
И сърцето ми само ще си умре, ако вече не го е направило?! И края няма да дойде, поне при мен край няма. Бездната си е бездна!
Все още очаквам живота, който никога не е бил. Мисля си да хвана one way ticked to the moon... And I'll never coming back!!
И все пак аз съм единствената, която все още се бори за нещо... И няма смисъл да плача, нали съм силното момиче. Онова, което на никой нищо не е направило, и онова същото, което всеки взема за дадена монета. И без това отронвам една сълза и твърдя, че плача, забравила съм как се прави... И просто пиша тук, защото иначе няма къде да си излея чувствата, мъката и гнева, който се събира в мен. Не ми пука дали хората, които четат това ме разбират.. Аз не очаквам нищо от никой!!
Може би съм обречена денем да съм една, вечер друга... Като в някакъв омагьосан кръг.

5 коментара:

  1. Това ти състояние, е тест, който трябва да преминеш и в зависимост от резултата, ще продължиш напред :)...но по кой път, избираш ти.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз имах предвид нещо друго, не е това смисъла. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз разбирам.
    И знам, че нищо не очакваш.
    Няма смисъл от очакване.
    Така или иначе това го знаеш и ти сама.
    И не обръщай внимание - Quos често разбира друго! ;-) Понеже се зове "мъж" - те са така! But you know that, too! ;-)
    *мечка* :-*

    ОтговорИзтриване